torsdag den 15. september 2011

Valgmorgen i Sydney

Hej allesammen...(mine forventninger er sat til mere end 1 læser, kan I nok mærke!?)
Nu er jeg landet i Sydney (for ca. et døgn siden!) og sidder og ser valg på min computer kl. 5 om morgenen. 
Den lokale købmand har forsynet mig med choko-nutridrink, bananbrød, caffe latte og vand.
Mit hostel er fuldstændig fantastisk; helt nyt med god beliggenhed og tagterasse osv.
Hostelet har desværre valgt ikke at fæstne deres køjesenge til væggen, så jeg har svajet fra side til side hele natten i takt med pigen i underkøjens bevægelser!?
Planen for idag er at ordne en masse praktiske ting; så som at få en australsk bankkonto, tax-mumber, og et australsk mobilnummer!?
I aften vil vi tage ud og drikke drinks i vores nye by!
Og nu hvor jeg ved, hvor stor byen er, så skal jeg vist også ud og have mig et par gode gå-sko, for mine converse er vist næppe 'voksne' nok til opgaven!?
Jeg lover, at jeg nok skal præsentere mine rejsekammerater (og mig selv) og min rejseplan, men lige nu er jeg simpelthen for træt, så det må I have tilgode!?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar