mandag den 7. november 2011

Cristina, I love U!


Status:

Kærlighedsliv: +++
Arbejdsliv: +++
Hudfarve: stadig dejfarvet
Fysisk form: (gisp!)

Min dag må bestemt beskrives som en af de bedre: jeg mødte på arbejde til en besked på vores opslagstavle, der hed:

’Cristina, I love U! Please call me. 0425 059 349. Helio’

Det er ikke hver dag, at jeg får kærlighedserklæringer, så jeg vil faktisk sige, at jeg blev overrasket... og egentlig også glad! ...og der gik ikke lang tid efter det, før min chef fortalte min numse (som var den eneste del af mig, der var synlig, fordi resten af mig var i gang med at vaske gulv i kølerummet), at jeg ville få mange flere timer i denne uge end først aftalt (som i RIGTIG MANGE timer!).

Resten af vagten tilbragte jeg dog med at rende rødblussende og stønnende rundt, for til sidst at få en kommentar fra min anden chef, om at jeg burde ’toughen up’, hvilket vel næsten må kunne oversættes til, at jeg skal se at få mig noget hår på brystet og gro mig et ’par’, så i morgen vil jeg løbe mig en lang tur på det varmeste tidspunkt af dagen uden vandflaske og så måske (vægt)løfte nogle børn i parken (og selvfølgelig tage armbøjninger på knoerne!!). Og så tror jeg, at jeg vil spytte en masse (med lyd!) undervejs, bare for at lægge stilen!! 
Hvis der er nogen, der har andre forslag, er de mere end velkomne (kommentarer er generelt ALTID velkomne!!!)!
Så snart jeg er ’toughenet up’ skal I selvfølgelig nok få billeder!!
…jeg sagde ikke til selvsamme chef, at han burde stille sig op på en mælkekasse, så han kunne se mig i øjnene, når han talte til mig, og han burde være holdt op med at blege sine tænder for mange (!) blegninger siden (man er vel et høfligt menneske??)…og det mærkelige er, at jeg havde ikke beklaget mig det mindste; mit humør havde af åbenlyse årsager været helt i top!!

Jeg tilføjer lige lidt random stemningspics; her er det i forgrunden fyren,  der tidligere har sovet i min seng, og slæbt en masse tilfældige piger op i den (det er en overkøje!). Bare rolig; jeg har hældt en god liter håndsprit (tak, far!) ud over seng og væg!! Næsten alle pletter er væk!

Måske jeg kan skyde skylden for min åbenbart lausige arbejdsindsats på min dårlige nattesøvn? Jeg vågner med panikangst flere gange hver nat, fordi min roommate, i køjen under min, bliver ved med at joke om, at han vil komme op og lægge sig i min seng om natten!

Helt til højre er det min senge-makker. De andre to er mine svenske roommates!
Mig, der er glad, fordi jeg har fået en iPhone 4S
Louise, der er glad, fordi hun har fået en Bubblegum McFlurry
Kimmie, der er glad, fordi hun har drukket masser af Frozen Magaritas og derved har fået en gratis Sombrero


4 kommentarer:

  1. Får helt lyst til at komme ned og drikke Magaritas med jer - du er jo stukket af fra det brune novembervejr - lyder som om det er turen vejr! Dejligt!

    SvarSlet
  2. Fandt ikke helt ud af om du fik hilst på mine venner i Melbourne. De husker mig nok tydeligt (1980)på mine buskede bakkenbarter, skulderlange hår og sorte kassebukser?

    SvarSlet
  3. Jo, far, jeg fik faktisk spurgt, og Melbourne taler stadig (dagligt!) og Far & Leif; hvordan kan de andet!? ;)
    Stort tillykke med at du endelig fik postet en kommentar! Det tog kun 12 indlæg! ;)

    SvarSlet
  4. Tak Christine for din ros og tillid til mine evner udi blog skrivning :-).Vil gerne høre lidt mere om dit arbejde som kitchenhand samt lidt mere om dit sociale liv på byens 2 mest beskidte Hostel :-).Er din nye Iphone sat op til I message?

    SvarSlet